Пређи на главни садржај

Paprike punjene rendanim krompirom




Danas vam preporučujem jedno lagano i ukusno , pravo letnje jelo. Oduzeće vam malo vremena, ne previše, ali ćete zato uživati u malo drugačijim paprikama punjenim krompirom, pa fino zapečenim u rerni. Još ako izaberete na pijaci šarene paprike, crvene, zelene i žute, i vizuelni efekat će biti potpun. Probajte, sigurna sam da će vam se dopasti.

Potrebno je:

(original recepta) 
1 kg krompira
6-7 paprika
oko 100 ml ulja
2 glavice luka
2 kašike brašna
100 ml pavlake za kuvanje
200 ml milerama
so, vegeta, biber 

Priprema: 
Oljuštite krompir, operite ga i narendajte, ne previše sitno. Luk sitno iseckajte pa ga propržite na ulju dok ne omekša, dodajte brašno i pržite još minut, vrlo kratko. Istresite luk u krompir, dodajte so, vegetu, biber i dobro promešajte.
Paprike operite i izdubite pa ih punite pripremljenim filom od krompira.
Dublju vatrostalnu posudu premažite uljem, rasporedite jedan deo preostalog fila, preko toga poređajte paprike, a oko njih i ostatak fila od krompira. Poklopite posudu i pecite u rerni na 200 stepeni oko 1h, ili nešto više ako vam je posuda baš puna.
Nakon toga, kada je jelo već pri kraju, skinite poklopac i prelijte mešavinom pavlake za kuvanje i milerama pa vratite u rernu da se još malo fino zapeče i porumeni.
Jelo poslužite toplo.

 


Коментари

  1. Divno izgleda, rucak za 5+... nedostaju tvoji lepi receptici.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je baš super ideja i već vidim razne mogućnosti variranja! Bilježim!

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam paprike punjene krompirom! Divan recept, a novina mi je dodatak pavlake, moram probati :)

    ОдговориИзбриши
  4. Joj ovakve punjene paprike sam jednom probala i bile su mi baš fine. A sada imam i recept, izvrsno.

    ОдговориИзбриши
  5. Da da , odavno je prošlo vreme kada su pirinač i meso bili sastojci za punjenje paprika. Ovde je krompir , što je sigurno super ideja i ukus, a može se još svašta nešto puniti.Odličan recept

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Posni sitni kolači

Nedavno sam objavila post sa sitnim kolačima i većina od njih je bila posna, a sada evo još nekoliko recepata za sitne posne kolače. Svi su izuzetno ukusni, napravljeni od posnih sastojaka, ali ih veoma lako možete preobratiti u masnu varijantu i napraviti za neko popodnevno druženje uz kaficu.

Zalivena pita sa višnjama

Pitu sa višnjama uglavnom svi vole. Ja lično najviše volim kad je prokisela, bez šećera, takva mi najviše prija. Ukusi su različiti pa sam tako i ja odlučila da udovoljim muškom delu porodice koji  ipak voli kad je slatkiš sladak, i zato sam im pripremila ovu bogatu varijantu pite sa višnjama, zalivenu šerbetom , sočnu i slatku.