Пређи на главни садржај

Bombice sa orasima



Ove godine je slavski repertoar sitnih kolaca bio nesto drugaciji nego inace, u smislu da sam htela da ga oplemenim nekim novim vrstama kolaca. Medjutim, bez nekih se ipak nije moglo pa su pocasno mesto zauzela Lanina zrna kafe,
a nasle su se tu i neke fine oblandice za koje cu naknadno napisati recepte, ali i ove mamine jednostavne bombice od oraha. Posne su pa se nadam da ce nekome dopuniti tacnu sa kolacima na nekim predstojecim slavama. Recept je u nastavku posta, a sada prvo podsetnik na neke vec objavljene.




Posni kolaci:
- kikiriki stangle
- rolat od oblande sa makom i orasima*
- oblanda sa pirincem*
- oblanda sa smokvama 
zrna kafe
kokos kuglice sa belom cokoladom
- bombice sa orasima (u nastavku)

* recepti u narednom postu

BOMBICE SA ORASIMA


Potrebno je:
16 kasika secera
25 g margarina
mlevenih oraha po potrebi
1 mala bocica ekstrakta ruma
malo oraha za valjanje bombica 



Priprema:
U serpu stavite 16 kasika secera i malo vode, tek toliko da oblije secer, pa stavite da se blago uspinuje. Ubacite kocku margarina (25 g), rastopite pa polako dodajte mlevene orahe i aromu ruma i mesajte. Orahe dodajte po potrebi, dok smesa ne postane pogodna za oblikovanje bombica.
Prohladite malo pa pravite male bombice i uvaljajte ih u mlevene orahe ili kristal secer ako tako vise volite.

Коментари

  1. Nikada dosta novih ideja za sitne kolače. Jedino kod mene nikada ne dolazi u obzir margarin. Nekako mu se jako osjeti okus u ovakvim kolačima, pa ništa od posnog za mene.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao,ove bombice stvarno treba probati,a margarin se ne oseti ni malo,to je mala kockica...pozdrav😀

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Prolećni đuveč

Svaka domaćica ima svoj način pripreme jela, pa tako i đuveča. Ja ga obično pripremam na klasičan način, ali su me tikvice i mlado povrće inspirisali da ga spremim malo drugačije, bogatije i ukusnije. Od povrća se može dodati još