Пређи на главни садржај

Posni kolaci od oblande-dva recepta


U prethodnom postu sam Vam obecala jos dva recepta za posne kolace. Takodje se brzo i veoma jednostavno pripremaju, odlicno se uklapaju sa ostalim kolacima na tacni, pa ako ste ljubitelji maka i pirinca, onda pogledajte receptice u nastavku posta.

 Rolat od oblande sa makom i orasima






Potrebno je:
(original recepta)

1 list oblande
200 g mlevenog maka
150 g mlevenih oraha
2 dl meda
sok od 1 limuna

Priprema:
List oblande stavite izmedju dve mokre krpe da omeksa.
U serpu stavite med i na tihoj vatri ga otopite. Sklonite sa ringle i dodajte orahe, mleveni mak i sok od jednog limuna. Dobro izmesajte masu. Filujte list oblande i lagano umotajte rolat. Gotov rolat uvijte u prozirnu foliju i ostavite da se dobro ohladi. Isecite na parcad i posluzite.

Oblanda sa pirincem



Potrebno je:

1 list oblande
8 kasika meda
8 kasika secera
250 g margarina
200 g cokolade
100 g preprzenog susama
100 g ekspandiranog pirinca

Priprema:
Na tihoj vatri, u tiganju preprzite susam stalno mesajuci da ne potamni previse. 
U serpu stavite med, secer i margarin isecen na kockice i pustite da se otopi i da provri. Skinite sa ringle, dodajte cokoladu i mesajte dok se ne otopi. 
Zatim dodajte preprzeni susam i pirinac i sve dobro izmesajte da se lepo poveze.
Izrucite smesu na list oblande i poravnajte odozgo. Ostavite da se stegne pa je ohladite i tek onda isecite na stanglice. 

Коментари

  1. Dopada mi se blog,, recepti , fotografije , uživam čitajući! Pišem blog koji se nalazi na adresi http://traganjezaizgubljenimvremenom.blogspot.rs/ pa ako želiš možeš ga pogledati i pratiti, srdačan pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Prolećni đuveč

Svaka domaćica ima svoj način pripreme jela, pa tako i đuveča. Ja ga obično pripremam na klasičan način, ali su me tikvice i mlado povrće inspirisali da ga spremim malo drugačije, bogatije i ukusnije. Od povrća se može dodati još